Dane do przelewów
motolargo Mariusz Wierzchowski
ul. Fryderyka Chopina 12
09-402 Płock
ING
50 1050 1966 1000 0092 0663 6871
Po wpłacie na konto wysyłka firmą kurierską GLS - 15zł
Wysyłka pobraniowa firmą kurierską GLS - 20zł
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYŁĄCZNIE KIENTÓW ZAMAWIAJĄCYCH TOWAR TELEFONICZNIE BĄDŹ MAILOWO, POZA SIEDZIBĄ FIRMY
Reklamacja uszkodzonej paczki lub wady jakościowej produktu
Przed odebraniem przesyłki prosimy sprawdzić w obecności kuriera czy nie jest ona uszkodzona lub czy opakowanie nie było otwierane. Jeśli podczas odbioru towaru od kuriera okaże się, że przesyłka została uszkodzona w trakcie przesyłania, prosimy spisać w jego obecności protokół szkody (ma go przy sobie każdy kurier) i niezwłocznie zawiadomić nas o tym fakcie. Uszkodzony towar prosimy odesłać wraz z kopią otrzymanej faktury i protokołem szkody sporządzonym z kurierem ze szczegółowym opisem przyczyn reklamacji.
W przypadku reklamacji jakościowej prosimy o wypełnienie formularza reklamacjyjnego.
UWAGA: Rzetelnie spisany protokół będzie podstawą do reklamacji. Brak sporządzenia protokołu szkody w obecności kuriera, pomimo dostrzeżenia uszkodzeń w opakowaniu towaru, może utrudnić klientowi dochodzenia roszczenia odszkodowawczego.
Wymiana niepasujących części
Jeżeli zakupione części nie pasują np. z powodu modyfikacji fabrycznych bądź wtórnych, a zostały poprawnie dobrane (przez naszych sprzedawców, na podstawie wszystkich danych pojazdu i producenta części), prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym fakcie (UWAGA: towar może zostać do nas zwrócony zgodnie z niżej zamieszczoną instrukcją lub zamieniony na inny tylko w ciągu 14 dni od dnia odbioru paczki). Tak szybko, jak to możliwe WYMIENIMY TOWAR NA INNY (pod warunkiem, że wymieniane części nie nosiły żadnych śladów użytkowania i posiadają oryginalne, nieuszkodzone opakowanie), dokonując ponownej wysyłki części na Państwa koszt. W przypadku odesłania towaru bez odpowiedniego zabezpieczenia przed zniszczeniem oryginalnego opakowania części lub stwierdzenia śladów montażu wymienianej części, towar zostanie ponownie nadany na koszt odbiorcy przesyłką kurierską.
Wymiana towaru zostanie dokonana zgodnie z dostępnością produktu w naszym sklepie. W przypadku braku dostępności towaru na wymianę sklep dokona zwrotu środków pieniężnych na konto bankowe, wskazane przez Klienta za zakupione części lub akcesoria samochodowe, po wcześniejszym poinformowaniu o tym Klienta.
Zwrot towaru
Kupujący ma pełne prawo zwrócić lub wymienić produkt w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podawania przyczyn.
Opakowanie zwracanej części musi być właściwie zabezpieczone do transporu, nie może być w żaden sposób oklejone!
Towar może zostać zwrócony wyłącznie w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki. W przypadku zgody sklepu na zwrot części po upływie 14 dni, zastrzegamy w takich przypadkach wyłącznie możliwość odpłatnej wymiany na inny towar.
Prawo do zwrotu produktu mają jedynie osoby fizyczne. W przypadku firm możliwa jest tylko wymiana produktu na inny.
Korzystając z możliwości wymiany towaru lub odstępując od umowy bezwzględnie konieczne jest aby:
- część była w idealnym stanie (nie używana, bez śladów montażu),
- produkt musi być kompletny i nieuszkodzony,
- część może zostać zwrócona w opakowaniu niezniszczonym, bez jakichkolwiek opisów, podpisów i nie oklejonym żadną dodatkową taśmą bezpośrednio na pudełku bez dodatkowych zabezpieczeń, jakimikolwiek naklejkami,
- opakowanie musi znajdować się w dodatkowym, ochronnym pudełku/kartonie do wysyłki (trzeba zwrócić uwagę aby części ciężkie i delikatne nie przemieszczały się, a całość była unieruchomiona), aby chronić produkt i jego oryginalne opakowanie podczas transportu,
- część należy zwrócić wraz z formularzem zwrotu.
Zwrot wymontowanych towarów kaucjonowanych (tzw. rdzeni)
Zwrot wybranych części wymontowanych (tzw. rdzeni) podlegających programowi regeneracji w celu odzyskania uiszczonej z tego tytułu kaucji odbywa się na koszt nadawcy i musi zostać dokonany w oryginalnym opakowaniu, w którym dostaczrono część nową do wymiany. Zwrot kaucji uiszczonej przy zakupie części nowej następuje wyłącznie w chwili uznania przyjęcia zwracanego rdzenia, czyli starej części przez producenta nowej części, czyli po decyzji rzeczoznawców producenta, iż zwracany rdzeń nadaje się do regeneracji. Termin zwrotu kaucji przez producenta to zazwyczaj 7-31 dni w tym czasie środki zostają zwrócone na konto bankowe wskazane przez Klienta dokonującego zwrotu wymontowanych, zużytych podzespołów (tzw. rdzeni). Sklep nie ma wpływu na termin przyjęcia rdzenia towaru kaucjonowanego przez producenta.
Warunkiem zwrotu kaucji przez producentów części biorących udział w programie wymiany części kwalifikujących się do regeneracji jest ich wypracowanie – naturalne zużycie tych podzespołów. Zniszczenia mechaniczne (np. gwintów, złamania, rozwiercenia, wyrwania integralnych elementów rdzeni, wygięcia etc) lub braki ich integralnych elementów dyskwalifikują wymontowane części do zwrotu kaucji przez producentów.
Oferowane w sklepie części z godnie obowiązującym prawem przeznaczone są do montażu w warsztatach specjalistycznych.
Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.